slide2
slide8
slide3
slide4
slide7

IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE W PUS-ie

Szanowni Państwo!

Nasza firma już ćwierć wieku świadczy z powodzeniem wszelkiego rodzaju usługi z zakresu organizacji przyjęć okolicznościowych! Są to najczęściej urodzinki, chrzciny, roczki, jubileusze, spotkania firmowe i biznesowe, bale karnawałowe, studniówki, poczęstunki w trakcie szkoleń i konkursów, barbórki, karczmy, biesiady, wigilie firmowe, pożegnania emeryckie, obiady popogrzebowe, „śniadanka” rozwodowe i wiele, wiele innych. (Wesela i Komunie opisujemy na innych podstronach, natomiast Sylwester jako ofertę specjalną - sezonową).

Przez te wszystkie lata, organizując imprezy liczone już w tysiącach, nabyliśmy niebagatelnego doświadczenia, o które trudno na rynku, a które i tak non stop rozwijamy. Przywiązujemy ogromną wagę do każdej uroczystości z osobna, traktując każdą jako tą jedyną – niepowtarzalną, jednocześnie wkładając w nią pełen kunszt i zaangażowanie. W zależności od charakteru imprezy potrafimy wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom służąc pomocą w szerokorozumianym doradztwie.

 

NASZE SALE

obraz Nasze, klimatyzowane, świeżo wyremontowane sale sprzyjają organizacji wszelakich uroczystości. Sala duża – balowa już z samej nazwy świadczy o przystosowaniu dla większych imprez, nawet do 400 osób (przy tej liczbie bez tańców), ale jednocześnie stosując różne techniki dodatków (ukwiecone słupki czy pergole) jesteśmy w stanie zamienić ją w kameralną aranżację na potrzeby imprez też mniej licznych. Prócz sali balowej posiadamy także dwie integralne salki (Pomarańczowa do 50 os. i Kominkowa do 25 os.) gdzie odbywają się uroczystości mniejsze . Wybór sali zależy od Państwa, chyba, że owa jest już zarezerwowana.

 

POTRAWY

obraz Nasze dania, czyli wyjątkowy smak, świeżość, zapach, sposób podania, gustowna i bogata dekoracja potraw, konkretne (śląskie) ilości oraz wysoka jakość stosowanych surowców dostarczanych przez sprawdzonych dostawców, zapewnią Państwu, jako Organizatorom, dumę w oczach Waszych Gości. Pragniemy dodać, że wszelkie potrawy nieskonsumowane w trakcie imprezy, a wskazane przez Państwo, skrupulatnie pakujemy w pojemniki jednorazowe i oczywiście na końcu wydajemy.

 

PERSONEL

Nasz profesjonalny, utalentowany i zatrudniony na stałe (co niebagatelne) personel kuchenny ciągle podnosi swoje kwalifikacje. Kadra młodych, schludnych i uśmiechniętych kelnerów, w liczbie co najmniej odpowiedniej w stosunku do wielkości Przyjęcia, doskonale wie na czym polega ich fach. Nad całością czuwają doświadczeni menadżerowie – kierownicy sali, elastyczni fachowcy wychwytujący w mig najmniejsze niedociągnięcia i nieprzewidziane potrzeby chwili - oczywiście ku Państwa ogólnej satysfakcji.

 

DEKORACJA STOŁÓW

obraz Dużą troskę i serce także wkładamy w wygląd stołów. Nie czyni nam problemu aby dopasować kolorystykę pod Państwa wizję czy barwy Waszej Firmy. Posiadamy szerokie zaplecze dekoracyjne. Od wyboru koloru obrusów, poprzez dobrane dodatki jak świeczniki, kandelabry, klosze, lampiony w zestawie ze odpowiednimi świecami, żywe piękne kwiaty oraz dopasowane serwetki i różnego typu, tematyczne gadżety, wszystko to tworzy dostojne i niezapomniane tło serwowanym potrawom. Oczywiście przy naszej ciągłej dbałości o czystość stołu w trakcie imprezy.

 

OBEJŚCIE LOKALU

obraz Teren przyległy do sal jest ogrodzony i ukwiecony. W sezonie do dyspozycji Państwa i Waszych Gości oddajemy taras przy dużej sali z przytulnymi altanami oraz placyk zabaw z wieżyczką i zjeżdżalnią, huśtawkami i mini skałką wspinaczkową dla Malusińskich Gości. Przy salkach integralnych znajduje się kameralny taras ze stolikami, parasolami i mini fontanną. Dla Państwa bezpieczeństwa całość jest monitorowana, za pośrednictwem firmy ochroniarskiej, kamerami o wysokiej rozdzielczości z podczerwienią.

 

UZGODNIENIA I POMOC

Zainteresowanych, uprzejmie prosimy o umówienie się na spotkanie z jednym z naszych kierowników – konsultantów, którzy to z przyjemnością oprowadzą Państwa po obiekcie i obejściu, omówią szczegóły i wyczerpująco odpowiedzą na wszelkie pytania. W zależności od charakteru i przewidywanego przez Was budżetu uroczystości, doradzą i pomogą ustalić wszystko w najmniejszych, ale jakże ważnych detalach. Zadbają abyście Państwo poczuli się już na pierwszym spotkaniu jak Najważniejsi Klienci!


SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!